Zegarki Breil

   Doskonały i wytworny styl, ponadczasowość, unikalność, technologiczna doskonałość oraz designerska oryginalność – te wszystkie superlatywy opisują zegarki jednej znanej na całym świecie marki Breil. Każdy produkowany przez nią model jest piękniejszy od poprzedniego. Zegarki Breil tworzone są z ponadprzeciętną dbałością o każdy szczegół ich wykonania. Równie wielką wagę przywiązuje się także do jakości używanych materiałów, które doskonale współgrają z klasycznym, eleganckim stylem tej marki. Bardzo często zegarki te sygnowane są pojedynczą literą "B", jaką oznacza się jedną z kolekcji – Edice B – Cool. Sama w sobie niesie ona pewną dozę elegancji a jednocześnie jest stonowana i wyrazista. Wszystkie te modele cechuje prostota formy. Stal nierdzewna oraz wyrazista luneta – to edycja Manta. Do nich zaliczają się wodoszczelne zegarki, których tarcze chroni szkiełko mineralne. Ta kolekcja oferuje również szeroki wybór pasków, w większości wypadków wykonanych ze skóry naturalnej. Duże tarcze to cecha charakterystyczna kolekcji Breil Mediterraneo. Po geometrycznych kształtach natomiast rozpoznać można edycję Step.

MARKA BREIL

   Historia marki Breil rozpoczyna się w roku 1906. Założycielem firmy Binda Group, w której skład wchodzi wymieniona marka, był Innocent Binda. W niewielkim mieście przy jeziorze Maggiore otworzył on zakład zegarmistrzowski. To właśnie było kamieniem milowym w jego życiu oraz narodzinami marki, która zaledwie po kilkudziesięciu latach stała się jednym z najlepszych producentów zegarków we Włoszech. Pierwszy wielki sukces marka odniosła w 1939 roku, kiedy to na rynku pojawiły się pierwsze zegarki Breil. Produkcja została wznowiona dopiero w roku 1993. Marka do świadomości odbiorców przeniknęła wtedy dość pomysłowym sloganem: "Zabierz wszystko, ale zostaw mój zegarek Breil". Firma Binda Group zyskała uznanie oraz zaufanie na rynku zegarmistrzowskim. Dzięki temu w 2000 roku rozpoczęła również produkcję dla marki Dolce & Gabbana. Ich współpraca szybko się rozwinęła i rozszerzyła także na okulary oraz stylowe dodatki. Hasłem "Nie dotykaj mojego zegarka Breil" w 2002 roku marka rozpoczęła swoją kolejną kampanię, która zapewne wielu ludziom zapadła w pamięć.

Panel użytkownika

Logowanie / Rejestracja

Ulubione

Mój koszyk 0